چطور ورزش کردن را به عادت زندگی خود تبدیل کنیم ؟
درباره ما
دوستان
آخرین مطالب
لینکستان
امكانات جانبي

تعیین زمان برای ورزش
سخت ترین کار در ورزش ، برنامه ریزی  است . در زندگی ما همیشه کار بر ورزش اولویت دارد،ورزش فقط برای اوقات فراغت است . اما چه کسی در این دوره اوقات فراغت و بیکاری دارد ؟ قدم اول این است که ۳۰ دقیقه از وقت تان را سه بار در هفته فقط به ورزش اختصاص دهید،صبح ها مناسب است نیم ساعت بعد از نماز خواندن نیم ساعت پیاده روی تند داشته باشید در آن زمان عوامل مزاحمی وجود ندارند و اثراتش را در طول روز در بدنتان و رفتارتان احساس می کنید.


شروع ورزش
 ورزشی را که دوست دارید ، شروع کنید . بعضی افراد ورزش‌های گروهی را ترجیح می‌دهند و بعضی دیگر از ورزش های انفرادی لذت می‌برند . عده‌ای هم هستند که ورزش کردن در خانه را می ‌پسندند . شما می‌توانید آنچه را دوست دارید انتخاب کنید . من خودم ورزش انفرادی را می پسندم.


افزایش شدت ورزش
بعد از مدتی که ورزش کردید ، حتما از یک مربی ورزشی کمک بگیرید تا حرکات بهتری به شما بیاموزد . یا برنامه های تلویزیونی و فیلم های آموزشی  را ببینید.


به اثرات مفید ورزش دقت کنید
توجه داشته باشید که ورزش اثرات بسیار مفیدی در زندگی روزمره شما خواهد داشت . شما می‌توانید با استرس‌ها به راحتی مقابله کنید ، مشکلات خود را راحت تر حل کنید ، از خوردن غذا لذت بیشتری ببرید و تمایل بیشتری نسبت به غذاهای گوناگون پیدا ‌کنید . به این ترتیب کیفیت زندگی شما به مراتب بهتر می‌شود 
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



:: موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
:: برچسب‌ها: <-TagName->
ن : ابوالقاسم رخشانی
ت : چهار شنبه 29 شهريور 1391برچسب:,
موضوعات
برچسب ها
نویسندگان
آرشیو مطالب
امكانات جانبي